onsdag 26 mars 2014

Bröstsmärta

Jaha. Inne i en ond cirkel. 
Jag tar inhalationer med nebulisator för mina astma besvär. Combivent och budensonid.
Utan det får jag astma anfall. 
Men varje gång får jag svåra bröstsmärtor. De är svåra för jag har svimmat av sekundvis samt vaknar på nätterna och måste gå runt och ta smärtstillande. 
Medicinen byttes ut men inget hände. Krampen fortsätter. Det gör ont i käkarna, ryggen, armarna. 
De säger på akuten att hjärtat är ok. 
Efter ca 10 gångers försök att få hjälp. 
Kärlkramp står det i FASS. 
ringt flera grr till astmaläkare nu. De ringer imorgon. 
Någon sa att det var blödande magsår... En annan panikångest.
Men varför står det då i bipacksedeln att bröstsmärta är ovanlig biverkning?
Jag har beställt tid till en allmändoktor igen.  
En neurolog kanske vore bra?
Måste sova för att orka! måste andas för att leva. Vara vaken för att vara mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar