torsdag 30 oktober 2014

Alla dessa möten man ska gå igenom

Namnsdagstårta med produkter gjorda av havre.
Carlsham och Oatly.
Detta var dagens höjdpunkt. 
På Coop stod en gubbe med små smakrätter och jag frågade om kexen var mjölkfria varpå hans svarade irriterat...
" jag vet väl inte det, snälla du"
Då pekade jag på paketet och sa
" jag kan läsa" och sträckte mig efter det. Han suckade då.
Då blev jag såklart arg och berättade att det är en simpel fråga och att han är där för att hjälpa kunder.
Gick.
Skitgubbe flög ur också.
Inte direkt inriktat på service här i Sverige. 
Fy vad förolämpande det är i sådana här situationer. Bara en liten testportion eller EN innehålls förteckning som han kunde ha läst igenom.
Eller kanske låtit bli att sucka? Fälla spydiga kommentarer? 
Eller ha dålig attityd. 





Roligt med tårta:)

1 kommentar:

  1. Men fy så otrevligt! Om du vet vilket företag han demonstrerade för så ska du berätta för dem. Det är inte god kundservice att ha demopersonal som inte är insatt i produkten de demar :(

    /ia

    SvaraRadera