söndag 28 september 2014

Asfalt

Upp och ut i naturen efter mötet. 
Färger ska ju läka och de läker mig.
Nu är det ju strax oktober.
Min favorit månad. 
Idag är hon i skolan igen. Första dagen efter sjukhuset och alla mediciner. 
Jag får brev om alternativa metoder. 
Men jag har varit igenom det. Med o utan Elsa. Tro mig. Tack iallafall. Vi måste hitta vår egen väg. 
Det enda jag tror hjälper är landsbygden, Men vi har inte möjlighet att flytta.
Det är vårt mål dock.
Kropp o själ. Min mamma åt ingenting nästan som barn så mormor tog ut henne till landet och då åt hon. 
Vi är väl samma skrot o korn. 
Min astma mildras på landet, hur det nu fungerar. Det sägs att pollenallergi i stan är värre läste jag i någon tidning. 
Pollenen kommer inte ner i marken? pga asfalt?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar