torsdag 13 november 2014

Influensa vaccin


Just nu är hon hemma för hon är förkyld. 
Nästa vecka ska hon få influensa vaccin. Det erbjuds till de sjukaste sa en på sjukhuset. 
Sjukaste?
Jag vill inte höra ordet sjuk snart. 
Har drabbats av någon slags katastrof tankar och tror att det kommer hända något fruktansvärt.
Igår krånglade min mobil och jag åkte in till 3, för att kolla upp den.
De bytte sim kort. 
När jag sedan loggade in igen var koden fel och jag var tvungen att trycka in puk kod som jag inte hade... åter igen in till stan. 
Under dessa 20 minuter hade jag total panik och svor som aldrig förr.
Vad sker om telefonen stänger av sig och skolpersonalen inte kan nå mig i nödläge?
Vad sker om jag inte kan ringa upp till dom? Ringa112 går ju alltid.
Fattas bara...
Dessa tankar om nödlägen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar